glad snorig påsk

2010-01-03

jag mår...jag stavar; s.k.i.t !

kvällen igår satt som en smäck, trots att mitt tillstånd nog egenligen kunde ha klassats som en hälsofara. jag hoppas ingen trodde att jag sprang och snortade på toa med jämna mellanrum, utan att jag bara försökte vara så rumsren som det bara går med en snörvlig nos och en slemig & trång hals.

idag är det dock betydligt värre. jag som ändå kände mig rätt okej igår. suck. kvällens planer har avbokats och det är inget annat än trist. det är ingen idé att fråga sig varför, för nu är det som det är - men jag är ändå besviken. det blir inget öldrick, inget klackdansande och inte heller någon utgång.

som tur kommer min prins hit och äter påskmiddag senare, så jag har i alla fall något att se fram emot. förresten, vad fick ni i ert påskägg. jag fick inget...jag fick istället en påse med apotekets bästa mot förkylning.

glad snorig påsk,

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0