kära återseenden, spontanshopping och egentid

2010-04-27

jag berättade aldrig om gårdagen. det blev en rad kära återseenden från tiden på mkv. caroline har fyllt år och detta skulle såklart firas. jag hade därför bestämt med johanna att jag skulle möta upp dem i stan efter jobbet. jag lyckades dock dröja så att jag missade födelsedagsfikan - istället blev det bara en snabbdejt i city med some catchin' up n' stuff. vi bokade in en picknick- dejt inom snar framtid för att bara mysa och umgås så som tjejer gör bäst över lite gott att äta och dricka.

när tjejerna skyndat sig till bussar och tåg sprang jag en tur på stan för att rycka i lite reaplagg. what's up med spring sale ? jag menar..,hur tacksamt som helst. jag orkar inte köpa linnen och tishor i vanliga fall för att det är så himla tråkigt - jag hoppade därför höjder när jag kunde fynda lite som var somrigt och av basvarianten. det blev också en omgång underkläder, sånt som man också vill lägga lite pengar på - eller är det bara jag ?

förövrigt älskar jag att glida på stan med solbrillor och öppen jeansjacka med en vaniljlatte i handen - alldeles i min ensamhet. det gör liksom inget att inte ha någon att prata med HELA TIDEN, inte när man pratat hela dagen på jobbet. jag ska göra sånt oftare - just me, myself and i. kvalitet for shizzle !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0