myror i benen

2010-04-14

jag hemma hos älskling av att rummet var så där härligt upplyst av en eldig nyvaken sol - så där som det är när man vaknar en sommardag. jag älskar att vakna så ! helst ska man vakna tidigt, så som vi gjorde; kvart i sju. och trots att man vaknar av en ilsken väckarklocka känns det liksom helst okej att gå upp.

rasmus skulle iväg till jobbet så då fick jag åka hem till mig. jag väntar på att det ska bli lite varmare så att jag sen kan hoppa ur pyjamasbyxorna och ner i ett på träningsbyxor och sen ska jag bege mig ut på en powerwalk. jag har verkligen hur mycket myror som helst i benen. för en timme sen behövde rasmus skrapa rutan på bilen, och jag är inte jättepigg på att frysa - så därför hoppas jag på att solen ska hinna värma på lite.

vid lunch ska jag möta upp med världens bästa svärmor i stan. hon ska hjälpa mig med blanketten till skatteverket och sen ska vi snacka redovisning och bokföring över en fika. om jag känner mig och kim rätt blir det nog mer prat om lilla ella och sen kommervi gå bananas inne på thomas sabo.

nu tror jag dock att solen har gjort sitt så att jag kan gå en runda utan att frysa häcken av mig. solen är verkligen intensiv idag. förhoppningsvis blir jag lite solkysst när jag ändå är igång. jag älskar våren, gör inte ni det ?

ha det så bra idag !
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0