måndag

2010-04-12

jag tog ledigt från mig själv & mitt dåliga humör idag typ... jag tog ledigt för att jag fick en så otroligt dålig start på dagen och då kändes det bara ännu mer bortkastat att vara tvär och missnöjd. jag har därför tillbringat dagen med sådant som jag bara mår bra av.

det blev en långfrukost i solen och sen satt jag där hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen med en god bok - så nu är jag härligt solkysst i ansiktet. cougar town- avsnitten har rullat flitigt och sen har jag gått igenom skatteverkets hemsida och lusläst allt jag kunnat hitta om att starta och driva eget.

efter svenska hollywood- fruar ska jag landa tungt med huvudet på kudden. jag saknar dock mitt lilla troll här brevid. ibland är det svårt att sova när det inte ligger ett lurvigt huvud på kudden intill, men det är bara en tidsfråga innan vi kan somna tillsammans varje kväll - hoppas jag i alla fall !

ska dricka en kopp te och varva ner. imorgon är det back to reality som gäller och jag har mycket att stå. jobbcoaching börjar dagen med och sen ska jag planera, ringa rundor och sen jobba. jag älskar verkligen att ha massor att göra.

buenos noches allihopa - ses imorgon !

m.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för dina fina kommentar :) Var jätte trevligt att träffa dig med. Och vilken god mat du gör :)

Ska genast ge Oliver en stor puss från dig :) Vi ses säkert igen! Kram

2010-04-13 @ 07:48:26
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: agnes

tack, vad glad jag blir!

fin blogg:)

2010-04-13 @ 08:42:42
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0