tisdag

2010-04-27

jag har haft en total- ösig morgon, eller inte. jag gick upp med marginal och efter en ångande dusch har jag käkat en lugn frukost och chillat vakna! med the voice. sandra bråding är stand in & visst är hon en frisk fläkt ? förresten, agneta sjödin (den vackraste kvinnan on earth typ) gästade också och fångarna på fortet är på gång igen. jag älskar det ! gunde och agneta, programledarparens programledarpar - whaaadup ?! countdown for shizzle. idag är jag på märtas mellan 9-16, och idag tänker jag satsa på gympaskor att flänga runt i. jag orkar no more ömma fossingar. dessutom ska mina vita tygskor skonas från fler flottiga fläckar. jag mår illa av att titta på dem right now, så in tvätten med dem.

ha en dia muy bien, för det ska jag.
ses ikväll and come again,

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0