somewhere over the rainbow.., oooohooo oooo !

2010-04-14

the blanks versionen av over the rainbow ljuder från datorn. hör själv, den är så värd lite öron- uppmärksamhet. jag har haft en angenäm dag i solen. först med svärmor och sedan på egen hand i stan. jag införskaffade lite konstorsprylar i form av tidsskriftssamlare, lådor, anteckningsbok och pennor. jag lyckades dock inte få tag i en pärm som jag tyckte var värdig mina pengar. pappa sa, det snor jag på jobbet. jag älskar min pappa ! ett jätte- scrapbookingalbum fick också följa med hem. & från och med nu ska allt som ska finnas på menyn dokumenteras och klistras in i detta album med glitter, klistermärken och övrigt pyssel. i am the goddess of krimskrams och jag älskar pyssel i överflöd !

dagens ris får dock bli sandalerna jag klickat hem från nelly.com. modellen, i love - kvallen, i hate. det blir till att ringa och skälla lite imorgon & sen ska de reklameras big time. jag vill dock ha ett par nya, för jag älskar som sagt modellen & de var by the way jättesköna. till bruna ben & fixade tånaglar är jag redo att möta världen med dem på fötterna !

förövrigt är jag avundsjuk på min pojkvän ! han har fått träffa ella idag. hur fuskigt ? jag vill också kunna stoltsera med att jag sett den lilla knodden med russinmun live. well, tids nog blir det min tur, typ till helgen - jag längtar brallorna av mig.

det är bergis för kallt nu, men jag är sugen på att pälsa på mig och sitta ute en stund i kvällningen och titta på alla fluffiga moln som passerar förbi här i skrivandes stund. tittar jag tillräckligt länge kan jag nog få se ett får.

och igen, lyssna på låten - den rullar för typ åttonde gången nu och jag älskar den än. vem vill lära mig att spela uckulele ?

till er som inte följer mina statusuppdateringar på fejjan så har jag plockat blommor idag. hur fem år ? men ändå. när jag såg en hel flock (?) (FANNY, VAD HETER DET NÄR BLOMMOR VÄXER I STIM ?) kunde jag bara inte låta bli dem. små, helt knallblå violer. jag tror att jag ska sätta det lilla snapsglaset på bordet vid min säng och sen ska jag slumra till söt violdoft inatt. åh, sommar och åh, vad jag önskade att jag var fem år igen ! nu ska jag pyssla !

puss,
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0