praktik is going strong

2010-04-22

jag sitter här och läser bloggar och äter fil och müsli med Vakna! med the voice på i bakgrunden. mamma & pappa drog till det andra bästa stället i världen. blev det inte amalfi, italy fick det bli tingsryd, småland istället. det hade tydligen snöat där igår. jag vet inte riktigt vad jag känner inför det. vårt släkttorp där är världens bästa, men 20 grader och medelhav är ju en miljon gånger bättre än skogsluft och öppenspis.

vilken jäkla kommentar jag hade fått här under gårdagen. det är sånt som bara får mig att skratta. att man inte kan stå för vem man är, är jag bara hemskt sorgligt. och att dessutom hoppa på en människa man antagligen inte känner känns ju bara ännu mer omoget. jag hoppas du slutar läsa min blogg, för det är inte riktigt meningen att jag ska sitta och reta upp folk - så ödsla din dåliga energi på någon eller något annat istället.

jag ska strax pinna till bussen och ta mig till märtas. idag jobbar jag 9-19, det vill säga öppning till stängning. jag älskar kafé- livet. jag älskar det här. jag hade en underbar första dag igår och jag verkade ha gjort intryck. happydays !

nu ska jag pudra nosen och sen kila iväg ut i solskenet,
puss !
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0