idag

2010-04-09

nyduschad sitter jag här med håret i en röd handduksturban med en kopp rykande chai-te och tittar på rachel ray. jag ska så fort jag tömt baljan med te (ja, koppen är verkligen så stor) sätta på mig ansiktet och kila iväg till min jobbcoach. tillståendet är fortfarande snorigt och en aning  hostigt, men nu kan jag i alla fall prata utan att låta som ett peddo.

igår när rasmus ringde lyckades jag få till tidernas snusk- stämma när jag svarade. eller vad är egentligen en snusk- stämma ? i alla fall, så blev rösten läskigt hes och mörk & jag som annars svarar "hej, det är maria" blev lite rädd själv när jag kom på mig med att svara "heeeeej". kanske inte så mycket av en big deal, men ja jag är fortfarande hes. det är en slutsats !

hur helgen ska spenderas är ännu oklart men jag hoppas på något kul. lite something, something - maybe some dancing ? om jag får grabbarna grus på kroken kan det nog bli en rätt mastig reunion med lite skanörare & falsterboar. whhhaaduuup ! innan kvällen ligger för våra fötter ska jag i alla fall se till att städa huset. dammråttorna tar över och jag blir stressad av att alltid ha grus under fötterna - så, ja...storstädning is my major project today !

hasta luego a todos !
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0