hemifrånflytt - jag ska bli sambo

2010-04-29

det hände en grej igår - en ganska så stor grej. jag ska bli sambo ! rasmus och jag skrev kontrakt på en superhärlig 1,5:a i malmö igår. det var verkligen snabba ryck; in och titta på lägenhete (kärlek vid första ögonkastet), hem och fundera och sen pang kom tjejen, vars lägenhet det är, hit med ett kontrakt och vips så blev den vår i 6 månader. jag är egentligen ingen andrahans- människa, men lägenheten var jättefin och allting kändes bara så himla bra i magen så vi slog till. nycklarna hänger på min knippa och jag vet faktiskt inte när vi flyttar, men typ snart tror jag. jag kan inte riktigt förstå allt !

m.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vad skoj. =) Glad för din skull. =P

2010-04-29 @ 10:32:15
URL: http://saramedH.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0