f to the redag

2010-04-16

hej smultron !

mötet igår gick bra, så jag, mamma och pappa firade med grillat och rödvin. kanske gick det inte riktigt som jag trodde & kanske blir det inte helt som jag hade räknat med, men det kan nog ändå bli bra. fortfarande är det mycket jag måste förstå och få insikt i, men det är sånt som kommer med tiden.

till att börja med kommer min firma att existera, men jag kommer inte enbart att jobba på egen hand. det är fortfarande mycket som jag måste lära mig och jag måste visa att jag faktiskt klarar av det - för att kunna klara av det.

jag ser i alla fall allting som utmaningar just nu. igår blev jag lite för överväldigad, så det kändes inte helt bra...men nu har jag fått sova på saken och kan verkligen se mig själv och min roll i att försöka ro detta i land.

rasmus dök upp här sen igår och vi tillbringade kvällen med att titta på red dragon. spontant; eh, sjukt äcklig film - men ändå ganska bra. jag tror att jag måste se de andra hannibal lector filmerna. anthony hopkins; what a babe - NOT ! fett obehaglig, men han passar riktigt bra i rollen.

jag har precis avslutat ett pizzasnurrebak. jag hittade precis lagom med ingredienser. kylskåpsrensning, spontant och bra. fick dock dryga ut vetemjölet med grahamsmjöl och i fortsättningen ska jag bara baka med grahamsmjöl när jag gör snurror. 1, nyttigare och 2, godare. konsistensen blev superfrasig när de var bakade och jag har redan hunnit trycka i mig 4 st.

jag har lovat mamma att gå över huset och städa. så detta blir mitt "lilla" projekt ett par timmar fram över. kul ? inte särskilt när solen schteker ute och jag helst av allt bara vill sitta och sola. förresten, det gjorde verkligen dagen igår att man kunde sitta ute i shorts och linne. JAG HAR FÅTT FÄRG. brännan var dock lite overkill igårkväll när jag framme på bröstet var röd som en kräfta. det är kanske ändå idé att ta det lugnt med solen idag så att jag inte bränner mig och börjar fjälla...hade ju vart just snyggt !

nu ska jag sätta fart !
simma lugnt idag,

m.

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

åååh grilla!!!!

2010-04-16 @ 13:58:41
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0