The spaceman says, "Everybody look down! Its all in your mind!"

2009-09-20

upp- tempo spellistan spelar för fullt på podden. jag ser mig om i rummet och suckar djupt. jag borde verkligen städa. det kilade en spindel (läs stor) över golvet när jag lyfte på en tröja som råkat hamna där. nu sitter jag vid skrivbordet med benen uppdragna på stolen ifall den lilla rackarn skulle få för sig att kila tillbaka.

here comes everybody- boken ligger i sängen på behörigt avstånd. ibland önska jag att jag inte fick hjärtklappning av kaffe. hade varit mysigt att sätta sig ute med en kopp & njuta i solen. men om jag känner mig själv rätt lagar jag nog kaffe i alla fall och häller upp i en kopp så att jag i alla fall kan lukta på det.

tanken är att jag och rasmus ska plugga var för sig nu ett par timmar, så att vi kan ses ikväll. gårdagens påfund gynnade inte studierna särskilt. visst fick jag läst, men det var betydligt mysigare och ligga i soffan när rasmus kom krypandes upp intill. vet ni ? vi ska fotas helgen om 2 veckor. en liten par- grej, som jag har kommit på. höstpussar i pildammsparken. jag längtar. fotografen verkar dessutom jättetrevlig & duktig.

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0