TGIF

2009-09-18

morgonen var en pärs. det är inte meningen att man ska lämna sängens varma bo innan solen kastat sina första strålar på himlavalvet. det är inte heller meningen att man ska behöva trycka ner frukosten i matstrupen med hjälp av toppen på ett kvastskaft. extra hånfullt känns det när man dessutom inte ska vara i skolan mer än cirkus 90 minuter. för att vara exakt ! jag har tillbringat mer tid i en buss idag än vad jag har varit i skolan. fast varför sitter jag här & är bitter egentligen ? sova middag är tacksamt & eftermiddagen och kvällen ligger för mina fötter. gissa vart jag och rasmus ska ? just det ! till fanny och linus, vårt andra hem. jag kräver hemmakvällsgodis !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0