satc, och socker

2009-09-23

jag skickade akut iväg bror för att köpa godis - måste ha ! trots slapp förmiddag, och skola endast under eftermiddagen är jag slut. det tar lite på krafterna att underhålla mormor & morfar. fast jag gör det så gärna ! underbara, fina & världens snällaste mormor & morfar.

ska kasta mig i sängen med gottis & satc. klockan ska sättas på 7, eller halv 8 imorgon - för jag ska upp & vara effektiv trots min lediga dag. planering inför helgens jobbande. det ska bli kul, men jag har en del att stå i. jag måste sluta skjuta upp saker och ting. thanks to min omotivation till att ta tag i saker kommer jag få panikplugga imorgon. jaja - lika bra att ladda batterierna ikväll då med s j parker & gänget. hoppas bror får med sig lite geléråttor, jag blev så sugen !

tuudels !

m.

Kommentarer
Postat av: Mini

uu geleråttor är grooose!

2009-09-23 @ 23:32:06
URL: http://www.carolinelundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0