pappa klär i crockodile dundee- stilen & mamma är härmed professionell föreläsare

2009-09-27

mamma & pappa är btw hemma. jag var nervös när jag satt i bilen på väg hem. lite sådär "nykär" pirrig liksom. men eftersom att de inte hört av sig sen innan jag åkte till Bäckhalla, var det oklart om de faktiskt skulle vara hemma när jag dök upp idag. de var hemma !!! - nu är det slut på friden ! skämt och sido, de är tillbaka. inte särskilt solkyssta med duktigt jetlaggade. de kommande dagarna lär innehålla diverse bildvisningar kan jag smått ana. jag fick en schysst t-shirt med australientryck & en lancôme-parfym. det är alltid trevligt med överraskningar. just det ! nu: satc, sen: rally - tror jag om han inte måste pluggisch !

m.

Kommentarer
Postat av: Mini

See u tomorrow =)

2009-09-27 @ 20:05:28
URL: http://www.carolinelundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0