oooh happy day !

2009-09-15

framtiden är klar som korvspad - i alla fall ett år framåt. stockholm i mitt hjärta, men än tänker jag inte sjunga på refrängen här i skåneland.

även om jag längtar efter äventyr så börjar jag inse att man inte alltid måste kasta sig handlöst ut i det som man inte riktigt behärskar. min frenetiska kamp efter att komma iväg har fått mig att glömma allt det vackra & värdefulla som väntar bara jag kikar runt knuten. jag tänker skynda långtsamt & därför blir det ett års mvk studier innan jag söker mig mot en ny ort.

det kommer kanske inte som en överraskning, men jag har rasmus vid min sida. att fatta beslut tillsammans känns så oerhört vuxet. men att diskutera & komma till insikt det är vardag när vi sen har slott, austin martin & arabiskt fullblod - min egna lyxtolkning av villa, volvo & vovve. jag älskar den killen & det inser jag mer & mer för varje ögonblick.

nu ska jag plocka ihop mina saker & zappa kanalerna igenom i jakten på den perfekta tv-underhållningen. jag har pluggat tillräckligt idag & jag känner att en/två timmars avkoppling hade varit nice innan läggdags stundar & jag måste ladda för en lång och intensiv skoldag imorgon.

vet ni, det är aldrig något ont som inte för något gott med sig. jag är lycklig !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0