märklig mardröm

2009-09-24

i drömmarna är allt möjligt. då spelas amerikansk fotboll på en soccer-plan & förutom att sparka en läderkula i mål, gör man också mål genom att springa och lägga grönsaker, så som morötter & blomkål, i motståndarmålet.

jag var också världens starkaste som tacklade alla biffiga fotbollskillar. alla utom en kunde handskas med förnedringen, och bestämde sig därför att döda mig. jag jagades, men till min stora glädje kunde jag ropa på fyra poliser som spärrade in galningen. förresten, typ såhär såg galningen ut...


Kommentarer
Postat av: Tobias

Visst är den snygg färg? :)



Ja vi hade jättemysigt, och maten var så himla god :D

2009-09-24 @ 11:52:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Fan vad nice :) där ser man! gör så, det är så snyggt!



man tackar för tipset :D lätt supergott!

2009-09-24 @ 12:18:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0