jag har en bror...

2009-09-09

...han är lika gammal som jag. vi är tvillingar. han konsumerar mer hårspray på en vecka än vad jag gör på en månad. för honom resulterar det i att hans alltid är slut. då springer han in på mitt rum, sprayar i fem minuter trots att jag skriker på honom att han måste fråga innan han tar. syskonkärlek - big time. men jag hatar när saker försvinner, eller tar slut. en vacker dag kommer jag stå där och behöva spaya håret & så har han tömt flaskan...! jäkla unge. &%¤#


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har en sån liten tjuv här hamma med! En syster i detta fallet dock.. Hon håller sig dock inte till hårsprej utan snor allt jag äger! Som tur är frågar hon kanske 20% av gångerna :P

2009-09-10 @ 16:58:26
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0