confessions are made

2009-09-15

när man är förkyld då blir man täppt i näsan. att snyta sig då hjälper inte. inte för mig i alla fall. antingen så fräser jag så att det svartnar för mig, eller så slår det lock för öronen, eller så täpper jag bara till ytterligare. istället sprejar jag näsan full med otrivin. resultatet av att spreja näsan titt som tätt blir att den tillslut börjar rinna, och då är det faktiskt möjligt att snyta sig. men som om hela proceduren med att plåga sig själv för att tömma snoken på slaggprodukter inte var förnedring nog, så måste man bli sådär torr, röd och irriterad under näsan. till och med lambi's näsdukar känns som sandpapper. sanningen är den att jag måste sätta lite consealer under näsan bara för att kunna stå ut med mig själv. hatar inte du också att vara förkyld ?

m.

Kommentarer
Postat av: Hanna

I feel you honey

2009-09-15 @ 18:50:58
URL: http://hannasegen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

exakt så! du tog munnen ur orden på mig. kan inte ens skriva. jag dör, sjuk på jobbet. måste prestera. KAN INTE. sklänk mig en tanke. puss// jopi

2009-09-16 @ 20:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0