090908

2009-09-08

det var riktigt gosigt att vakna upp imorse och vara två. verkligen vardagslyx när man annars är van vid att lägga sig & vakna ensam på vardagarna. vi åt frukost framför tv'n och njöt av att vara lediga.

det finns dagar då jag bara älskar att gå i mjukiskläder och bara slösa bort dagen på att göra ingenting. men vid 12 idag, när jag och rasmus redan hade varit uppe bra länge, så blev jag rastlös och frustrerad. någonting behövde hända. jag föreslog tennis.

dagens projekt blev därför att shoppa ett par nya träningsskor och sen spela en timme tennis i malmö. det blev knappast så mycket spelande, för jag är typ sämst. men det var kul, förutom på slutet när jag went bananas för att bollen åkte både bakåt och uppåt men inte framåt.

kvällen heter: 25årigt bröllopsdagsfirande för mamma och pappa. vi ska äta ute och ha supermysigt !

m.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej sötnöt :)

Hade helt missat din kommentar! Illa. Men det är klart att jag vill bowla eller ngt i den stilen! Supergod idé tycker jag.. Jag kan både fredag och lördag så mig spelar det ingen roll.

Puss&Kraam

2009-09-08 @ 19:17:07
URL: http://hannasegen.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0