you better shape up

2009-10-08

minne som en guldfisk va're ja ! hittade ett par jätteschyssta boots från whyred - men jag kommer inte ihåg var. de finns inte på hemsidan nämligen. dagens i-landsproblem i guess...fast det retar mig faktiskt. tok-snygga !

jag har faktiskt tagit mig i kragen & fått gjort en hel del idag. men långt ifrån så mycket som jag borde. jag vet inte själv hur jag hamnade där. men jag inser att ganska mycket av min dag har spenderats i telefon med swedbank. jag kan inte få den där förbenade internetbanken att fungera & inte kärringarna hos swedbanks kundtjänst heller.

nu ska jag städa badrummet - wiho. sen ta ett långt & härligt bad. jag förtjänar det antagligen inte. men om jag inte tvättar håret typ idag, helst nu, kommer min familj begära restraining order, that's for sure.

från oss alla, till er alla
en riktigt trevlig torsdag !

jag undrar förstås vem oss alla är ?! jag var inte riktigt beredd på det där själv, men kanske jag & mitt alterego ragata ? höhö !

m.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0