saturday's gonna be a good good nite

2009-10-01

jag minns inte sist vi hade en helkväll ute. ni vet för-förfest, förfest, fest/utgång & nattamat downtown innan man slutligen deckar i en taxi & i princip får bäras i säng för att fötterna svullnat och kilats fast i klackarna.

eftersom att jag firar långhelg - tillbaka i skolan på tisdag. så taggar jag redan för lördagens festligheter. birthday party för vigge hos kim & kaj, sen utgång.

jag står i valet eller kvalet, men jag ska nog dricka flirtinis. drar lite smått i plaggen i garderoben. hittade en siden/spets kreation jag typ aldrig använt - kanske kan funka med svart & päls...? well, we'll see. hanna joinar också - awsome !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0