panta rei

2009-10-30

datorn ska strax packas ner. idag blir det bildredovisning i skolan. jag känner mig faktiskt förberedd. jag vet exakt vad jag ska säg. jag kommer till och med dra en parallell med en gregisk filosof. kommer aldrig glömma heraklitos från tors lektioner i trean ! panta rei !

lunchen står i mikron. får se hur mycket jag hinner pilla i mig innan jag måste knata till bussen. ska försöka hinna köpa ett jojo-kort idag innan jag ska möta upp med mamma för att åka med katten till veterinären...igen.

ikväll är det klassfest. pubrunda på möllan. just nu tryter festhumöret - men det hinner nog vända. måste förövrigt visa gårdagens fynd. en stickad lång svart tröja och en t som jag tryckte själv med king of pop på. den fick i och för sig rasmus. men det kommer en bild, jag lovar !

alles gut alla !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0