2009-10-29

2009-10-29

har landat nyduschad i rasmus säng. vilken dag ! jag har inte gjort något särskilt betungade, utan dagen har endast bestått i trevligheter.

först åt vi lunch hos rasmus mamma. kycklingkebab-tallrik med pommes. jag hade glömt hur gott det faktiskt smakar. kycklingkebab, min räddning. jag gillar konceptet med grönsaker och grillat kött och massa slabbig sås i ett bröd, eller på tallrik med pommes - men jag avskyr verkligen kebabkött. äckliga fettdrypande köttstrimlor med gummikonsistens, blä !

efter lunch stack jag in i city för att möta upp med lite klasskompisar. till en uppgift i skolan valde vi att dokumentera modeprojektet flippat som malmöstad hostar nu i veckan. gry, är en av de inblandade. hon var verkligen proffsig idag när hon for runt med bricka runt halsen och fixa & dona. jag tror hon ska bli min inspirationskälla - hon har så jäkla många järn i elden så till och med jag blir stressad, men allt verkar så kul. jag slår vad "på min heder som adelsman" att den kvinnan kommer att lyckas med allt hon någonsin önskar.

när vi hade plåtat färdigt så mötte jag upp med hanna för en mysig kvällsfika. vi hamnade på espressohouse och där pimplade jag te och tryckte i mig en jättelik vaniljsnäcka. jag gillar att umgås med hanna. det händer inte så ofta, men jag tycker verkligen om att ventillera saker med henne. det är egentligen rasmus kompis från usa, men nu verkar det mer som att jag har lagt beslag på henne. vi har lite samma intressen och drömmar, och därför känns det särskilt kul att träffas för att prata. 

nu ska jag dyka i säng för att titta på film med rasmus. imorgon är det skola igen - men bara en timme.

natti natti,

m.

en bild från idag
tidningsställ i flippat-huset
perspektiv: färg och form



Kommentarer
Postat av: Hanna

Den bilden blev ju jättefin Maria :) Jag gillar att umgås med dig också!

<3

2009-10-30 @ 07:34:50
URL: http://hannasegen.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Kom fram till att fin var helt fel ord. Den har attityd helt enkelt :)

2009-10-30 @ 07:36:24
URL: http://hannasegen.webblogg.se/
Postat av: Gry

Du är så fin! Utan tvekan kommer dina drömar gå i uppfyllelse! Du är ju powerkvinnna! Btw. läckra kläder i inlägget ovan<3<3

2009-11-02 @ 19:44:46
URL: http://gryandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0