årets julklapp ?

2009-10-27

jag har aldrig provat guitar hero. jag tycker det verkar för svårt. men i år lanseras dj hero, som bygger på samma princip, att i takt, trycka på färgglada knappar för att samla poäng. till skillnad från en stränglös gitarr använder man vad som ska se ut som en skrivspelare. konsolen ansluter man till sitt xbox, och därefter kan man välja bland 100 låtar. den nya spelkonsolen har förutspåtts till att bli årets julklapp och vem vet. för oss som inte känner oss hemma med en gura i handen, och som mycket hellre släpper loss till schyssta dance-låtar, blir kanske dj hero räddningen !? jag äger inget xbox, så där ligger mitt problem. men jag ska definitivt introducera detta för rasmus - så är det kanske jag som "scratchar" loss i mellandagarna ?

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0