+/-

2009-09-10

jag tror det är dags för en dagens bästa/ dagens sämsta. det är nämligen så att dagen har i stora drag genomsyrats av dålig energi. så för att inte helt bryta ihop måste jag matcha dagens tre sämsta med tre bra saker.

det var verkligen längesen jag hade en sån här dag där allt bara känns otroligt tufft, jobbigt och meningslöst. men jag är inte den som ger upp. jag kanske är trött, men en natt med god sömn ska få mig att känna mig som ny. jag hoppas inte det är en liten flunsa som knackar på min dörr - jag känner mig verkligen så matt ! men jag har varken råd, tid eller lust att vara sjuk. blöhe !

dagens sämsta

1. en försvunnen katt
2. danska
3. kurslitteratur

dagens bästa
1. sol
2. familj-pojkvän-vänner
3. kanelbullar i frysen


m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0