nyklippt

2009-11-19


här har ni en förebild på "manen",


och här är en efter.

jag skämdes nästan när jag satt hos cecilia. hon drog i mitt långa risiga hår och påpekade hur viktigt det är att klippa sig med jämna mellanrum. sen skrattade vi lite åt min utväxt. jag tror att det är dags för den chokladbruna looken eller att slinga det ljust igen. mitt tråkiga, mörkare vinterhår är på väg tillbaka och det gillas inte. jag älskar verkligen det där solblekta och somriga. så om jag inte drastiskt förändrar mitt yttre med lite choklad i kaluffsen, så blir det nog till att highlighta det. cecilia rådde mig; för att få ordning på min man ska jag med jämna mellanrum göra inpackningar och även använda någon produkt mot frissigt hår. jag har tydligen torrt hår, och det är antagligen därför mitt hår torkar mycket fortfarande än till exempel rasmus, trots att hans hår är mycket kortare. mitt hår skriker efter fukt. jag är nöjd med resultatet. tråkigt, mesigt och inte alls impulsklippt som det annars brukar bli. det är mer tillfräschat och det gillas.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fina Maria... <3

Ringde dig innan, tänkte fråga om du vill ha reda på vad det blir för något =) haha, jag vill berätta, men du får såklart bestämma själv!

hör av dig. puss puss

2009-11-19 @ 17:41:06
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0