lördag & familjemys

2009-11-28

har laddat upp med vatten & en påse nötmix med tranbär. nu är det tentaplugg för hela slanten.

dagen har spenderats med föräldrarna. mamma & pappa plockade upp mig hos ralle, sen gick vi en rask promenad i kungsparken. gamlingarna höll nästan på att gå ifrån mig. min kondition är verkligen under all kritik. sen tog vi en tur till entré som var lagom besökt. inga jättelika mängder shoppinglystna. så man slapp köer & vassa armbågar.

det mesta som inhandlades blir julklappar. jag kommer få svårt att glömma allt fint. fortfarande är jag så kräsen så jag låter inte mamma överaska mig - jag ska ha valt det själv.

efter en sen knäckebrödslunch är det nu dags att ta tag i skolarbetet. ju bättre jag jobbar på nu de närmsta timmarna, desto mer fritid har jag ikväll & imorgon.

nu i eftermiddag & ikväll ska det första julpyntet plockas fram i form av ljusstakar & stjärnor. det är så mysigt. i nästa vecka kommer jag inte kunna hålla mig från julbak. men från och med i morgon får jag lov att börja julstöka, det har jag lovat mig själv. can't wait. för det är verkligen det bästa som finns.

förresten, på tisdag stundar jobbintervju. inget fancy jobb - men det ska i alla fall bli kul att få gå på intervju igen. håll tummarna !

på återseende,
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0