jag gillar lördagar

2009-11-21

ni får hålla er till tåls. gårdagen & dagens äventyr kräver mer än en fjuttig beskrivning i ord. jag vill visa er allt mysigt och fint - men bilderna ligger på pappas kamera & jag lär inte få tillgång till dem förrän senare eller imorgon. ni får helt enkelt lugnare er.

kort & gott kan jag säg att jag just nu har en gnutta julstämning som pyr i min kropp, som inom en vecka kommer ha utvecklats till hysteri, så akta er bara ! jag vill också säg att jag älskar min familj & det finns inget som är så bra som när stämningen är god och vi lever i symbios med varandra - då trivs jag så otroligt bra.

snart kommer mormor & morfar - då ska det ätas middag. sen ska jag krypa ner under täcket, hålla lördag med allt vad det innbär. robinson karibien står på kvällens agenda & sen ska jag ladda batterierna till imorgon då det blir plugg & några timmars jobb.

allt gott mina vänner,

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0