adventure is out there

2009-11-24

den är för oss, alla kattmänniskor...hundar är dumma djur, ellerhur ?
UPP är årets söta pixar animering. särskilt effektfull är den i 3D.
storyn är obotligt blödig & man känner inget annat än sympati för herr fredriksson.
humorn ligger på en sådan nivå att den lämpar sig för så väl stora som små.
förvisso såg vi den på svenska, men jag kan tänka mig att humorn ligger ännu en nivå över om man ser den på engelska. det blir aldrig som man tänkt sig - that's how life goes, när ska vi fatta det ?
jag tror att jag har hittat mig en ny favorit, trots att jag har enormt stor förkärlek till disneys gamla ståtliga & pampiga filmer med sockersöta prinsessor, vackra prinsar & räliga odjur.
UPP - årets animering utan tvekan, se den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0