söndags updates - aaatjooo !

2009-05-10

det har blivit dåligt med bloggning idag. har legat deckad större delen av dagen. fick världens bästa present av mamma när jag kom hem från berlin - förkylning !  visst blir man glad ? känner mig som om jag är i en burk förtillfället, och näsan kittlar så jag håller på att bli tossig.

vädret har varit kanon idag - men jag har inte pallat att ligga inoljad i trädgården. börjar känna mig lite desperat, hoppas det blir toppenväder nu fram till studenten för jag är inte ens halvvägs för att nå den perfekta brännan. i värsta fall får jag fuska och grilla mig i en såndär kärringgrill.

nu ska jag strax prova balklänningen igen, för hundrade gången. men jag antar att det är så det måste bli om den ska sitta perfekt. åh, den är så fin - jag har världens bästa mamma, trots att hon ger mig dumma presenter ibland.

m.

Kommentarer
Postat av: Gry

Nä, bara den lilla läxan vi fick tills på tisdag. Svara på frågor och läsa Sokrates försvarstal:)

2009-05-10 @ 22:02:00
URL: http://gryandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0