...och jag blev så jävla rädd.

2009-05-18


trots att jag egentligen inte skulle så skippade jag historian och la mig för att sola i trädgården istället. efter ett tag insåg jag hur himla tråkigt det var att bara ligga där, så jag gick in för att sätta på radion. när jag kommer ner för trappan står ett gigantiskt lurvigt odjur i dörren ut till terrassen. mitt hjärta gör en dubbelvolt och jag hoppar två meter upp i luften, jag blev så jävla rädd. detta gigantiska odjur var inte mitt eget, utan grannens - en ful perserkatt. nästa gång jag ser det där fula obäket ska jag nacka honom och göra en pälskrage av honom ! är egentligen en riktig djurvän - men vafan varför skulle han skrämmas för ?

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0