det gick undan idag för en gångs skull

2009-05-15

jag måste investera i en ny kamera, och i en ny mobiltelefon. i alla fall hade det vart mysigt att kunna dokumentera vändan till stan idag med mor. köpte dösnygga, lagom höga, champangefärgade skor till balklänningen och en liten söt väska. nu är allt klappat och klart. visserligen behövs det att min man kommer hem också, men sen kan vi svepa runt på strandbaden snygga som aldrig förr.

vädret i stan var inte alls blåsigt, som hemma och jag & mor kunde efter vår shoppingtur på 45 minuter pusta ut i gasset med varsen smoothie från redfellas juicebar. nytt favoritställe, tror jag bestämt.

nu mat - sen, vet inte !

adios.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0