taskig tajming

2009-03-24

influensan har dragit över vellinge, och sundsgymnasiet som en våg - och igår vart nog nästan halva klassen sjuka. inatt var det min tur att insjukna - om det är influensa det tvivlar jag på men har legat i sängen hela dagen med feber, och värk i kroppen. jag har upptäckt hur himla dumt det är att vara sjuk, hur man bara efter en dag hamnar så himla mycket efter, och missar hur mycket som helst. sista tiden har innehållit mycket lite plugg, men nu är det slut på friden och jag har historia, psykologi, filosofi och religionsplugg framför mig!

m.

Kommentarer
Postat av: mikki

det suger att vara sjuk! tur att någon (jag) håller på att bli frisk iallafall;D hihi!

2009-03-24 @ 17:16:38
URL: http://missfrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0