skol- update

2009-03-12

visst är det märkligt hur man försvinner från verkligheten någon timme, och när man sen återkommer eller vaknar så är det snöyra man möts av- när dagen ändå varit så där halvsolig och helt okej. jag hoppas verkligen att de töar och att våren kan komma igen för när jag såg erica idag o hennes vita tygskor blev längtan efter värme bara ännu mer tilltagande.

men hur illa vädret än är så finns det inte särskilt mycket som kan förgöra min dag idag. en del betyg har satts i de kurser som avslutats och man kan väl säg att jag gjort hattrick i gymnasiesvenskan - för jag fixade ett mvg i svenska c kursen också - awsome. förövrigt så ramlar mvg'na in - för bannemig jag fick mvg i fotokursen med och där trodde jag mer att jag låg och pendla mellan g och vg - nice surprise. 

jag har ju dessutom berättat om vårt underbara periodssystem som gett oss ett överhärligt schema och hur de kvarvarande kurserna är jätteroliga - men jag är bara ännu mer positiv nu. historian idag var väl som väntat, man kan inte få allt man vill - men när jag såg planeringen så vart jag ändå överraskad - för det är liksom bara kul moment kvar - och just nu så är allt så himla intressant. så med den lilla skoluppdateringen vet ni ju på ett ungefär vad som väntar mig - och hur jag ställer mig till den sista tidens uppgifter - jag tycker bara att det ska bli kul och jag är bara taggad även om jag inte kommit ifrån det där med att decka när jag kommer hem...

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0