saok up the sun

2009-03-17

trots lättare stormbyar så har dagen innehållit ingen annat än sol, sol, sol och återigen sol. jag var tvungen att på vägen till skolan ställa mig med näsan i vädret och bara känna värmen i ansiktet. trots att det tjuter i knutarna och att gatlycktan utanför mitt fönster vajjar i vinden så är jag ändå upphöjd och nöjd över hur fin dagen har varit. det är ingen tvekan att vi går mot ljusare tider och jag märker verkligen hur mycket piggare jag är. det vore en lögn att säga att energin bubblar över, men snart är det nog möjligt för mig att skippa alla powernaps för att utnyttja våren till max.

jag har i alla fall insett att garderoben behöver uppdateras - en fräsch vårjacka, ett par nya tygskor hade inet varit helt fel. jag tror jag vet vad helgen kommer att innehålla - wiho !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0