lunch på egen hand, tyvärr

2009-03-18

thanks to opponering på de vetenskapliga rapporterna är jag ledig från samhällskunskapen tre onsdagar i rad, eftersom att jag redan haft min - ruskigt skönt, särskilt när vädret är sol, sol, och sol. det blåser fortfarande, och jag har nog lyckats med att få örsprång, för det gör fasligt ont i vänster öra.

håller just nu på att laga lunch till mig själv - tråkigt ! det kändes jobbigt att slänga in en ynka kycklingfilé i ungnen - jag hatar att laga mat till mig själv. tänk att man till och med när man ska äta måste påminnas om att man känner sig ensam, och inte riktigt fulländad. men i alla fall - så dyker väl receptet upp här, om mitt hittepå blir succé. ska traska ner igen och äta en tomat med aromat och tycka synd om mig själv. (jag gillar inte ens aromat, men rasmus gör och att äta sådant som jag inte tycker om, men som han gillar påminner mig om hur knäpp jag är - och det gör det hela lite lättare att vara ifrån honom, för då kan jag skratta åt hur patetisk jag är - och det är roligt att skratta)

finns det angivelser för hur långa paranteser för vara - hoppas inte, för annars ligger jag nog illa till.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0