jakob flashar

2009-02-27

hur underbar var inte jakob ökvists rumpchock imorse ? ni som har koll på VAKNA!- gänget vet vad jag pratar om, för er andra kör jag en kort resumé. jakob, och sebastian (båda programledare på the voice) utmanar varann i någon ballar av stål- kopia, och jakob var imorse tvungen att slå sebastians klockrena "tingeling" attack mot ryska ambassaden som slutade med att farbror blå dök upp. jakob som fastnat i naken- träsket hade fått i uppdrag att moona för bland annat den tyske koncernchefen som just idag var på möte på DN-huset, varifrån gänget sänder. och ja, koncernchefan är chefen för hela the voice- konceptet, som finns i flera länder i centraleuropa. i alla fall blev det minst sagt blandade reaktioner, och tv- publiken kunde hänga med och se den fenomenala rumpchocken. somliga av crewet som deltog under mötet tittade bort, andra skrattade och vissa reagerade som den svenske the voice chefen. han såg minst sagt ut att ha blivit tagen på sängen, och om blickar hade kunnat mörda hade det inte vart mycket kvar av vår älskade jakob ökvist. i alla fall måste det ha varit ytterst genant för the voice chefenm håkan att sen fortsätta med mötet, och rapportera till den tyske chefen om vad som försigår under sändning på hans radiostation. jag skrattade så jag grät när jag imorse kunde följa detta specktakel. jakob är priceless, och hans rumpa - aa, helt okeej.



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0