fredagsnjutare

2009-03-20

solskenet håller i sig - men trots att det fortfarande är kyligt funderar jag ändå på att sätta på radion, slänga på mig solbrillorna, koka en kopp te och premiärsitta en solstol för i år och försöka komma in i män som hatar kvinnor. alla säger att den är så himla bra att man fastar och inte kan lägga den ifrån sig, jag är fortfarande i process att komma in i den, men jaa - efter någon timmes läsande idag känner jag kanske annorlunda...

små gester, så som att veva ner bilrutan och erbjuda skjuts är extra välkommet - så tack anders. att du vet vart jag bor, trots att vi egentligen inte känner varann - skrämmer mig dock en aning, tihi...

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0