bach, greig eller mozart - you name it; ted, och victor know them all !

2009-03-30

ted ringde och var hungrig - vad jag gör då ? jo, jag släpper allt vind för våg, och erbjuder mig att laga mat (blev mer eller mindre tvingad) låter mig därefter plockas upp - för att sen se till så stackarn får något i magen. ted är en underbar människa, men han vet i princip bara hur man sätter på kaffekokaren, och ungnen - men det sistnämnda var fan bara tur. victor är inte dålig han heller, passar på att whina lite extra nu när foten är stukad. men vem kan motstå hans puppyeyes ? - ingen, jag lovar. det är som att titta in i en lite dvärg schanuser, huvet sådär lätt på lut, glittret i ögonen - stora, djupblå - och BAAAM, man är glovad! så, aa - det blev fröken ohlin's hushållskonst hos wallon's. smarrig wok, på kyckling och nudlar smaksatt med sweetchili, och chilisauce - GOTT.


alla längtar vi ju efter sommaren, så efter middagen startade vi vår jakt på mjukglass som slutade med en hel del förfrysta kroppsdelar, ett petat öga och lite klassiska toner på någon av SR stationer - att tillägga, det blev ingen mjukglass - så den nercabbade turen på näset vart pretty much förgäves. men det ska kännas att man lever, även om jag i nuläget övervägar att aldrig mer sätta mig i en bil med herrarna bus, att dirigera klassiskt, styra med knäna och att slå på varann i hastigheter över det lagliga skrämmer mig to death, så jag ska nog plocka fram den hederliga hojen igen - och använda den... nu ska jag sms min älskling, som förmodligen inte har tid att svara, som kör sällskapet till san diego. men det skiter jag i, för jag saknar honom fruktansvärt och jag vill bara höra av honom nununununu !

klart slut varulvstjut,

m.


Kommentarer
Postat av: Fia

Svar: TAck :D betyder ;)

Visst e hon ;D

hihi njaaa... själva tatueringen äre ju inge fel på men vart den e placerad ;)

Kul att du tycker till ;D

2009-03-31 @ 18:06:54
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0