where's your head at

2009-06-10

garderoben & byrån är nystädade och jag är helnöjd. hittade en massa gammalt som jag glömt att jag faktiskt hade. dock insåg jag att trots städning så behöver jag mer, eller möjligen större förvaring. det jag har är inte tillräckligt. visserligen finns det en klädkammare i andra änden av huset, full med skit, som jag faktiskt skulle kunna städa ur och använda. men då måste jag springa och hämta grejer fram och tillbaka, och guu, sånt är ju jobbigt ! (lat - that's me y'all) i och för sig skulle jag kunna avancera och ha höst/vinter- & vår/sommarförvaring och sen byta beroende på säsong. faktum är att jag gillar det - är dock alldeles för trött för att starta ett sådant projekt nu.

ska pilla i mig resterna av det där ekologiska godiset som jag fick i en orreforsskål på studenten. varför får man sånt - orreforsskålar & ekologiskt godis ? på tal om orreforsskålar, så är ju de oftast i glas och hos rasmus i deras skåp i köket står två dösnygga champagneglas by efva attling, jag ska ha såna ! cervera- presentkortet kanske kan komma väl till pass trots allt. ska försöka hitta bild på glasen - verkligen snygga !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0