Hello darkness my old friend !

2009-06-22

det är riktigt skönt väder ute. ändå har jag tillbringat eftermiddagen inne med att proppa i mig jordgubbar och titta på SATC. just idag är jag inte stark & just idag mår jag inte bra - det hade varit skönt om den här dagen bara kunde passera.

på onsdag åker jag till blekinge och det känns för tillfället som tidernas självmordsuppdrag. jag är ingen skogsmulle som lätt som en plätt går 3 mil om dagen och som trivs utan bekvämligheter så som säng & dusch. om det regnar onsdag - fredag, då tar jag livet av mig - för vi ska förfan sova i vindskydd. dessutom bekräknas hemkomsten inträffa någon gång runt 22.30 ?! det innebär att jag i stort sett missar studentfirandet-i-efterhand hos lundborg/olsson för vickevire, booring.

för övrigt har dagen varit katastrof. då jag helst av allt bara velat skjuta människor i min omgivning. fine, jag är inte mig själv just idag och bör kanske därför inte ta ut min ilska och frustration på individer runt omkring mig. men en del människor förtjänar faktiskt ett skott i nacken. jag, även om jag har ett hettsigt humör, kan oftast kontrollera mig. men idag ville jag bara drämma den där hammaren i huvudet på sebastian. jag förstår inte varför man hela tiden måste underhålla sig på bekostnad av någon annan. jag förstår inte heller hur man kan vara så förbannat självupptagen och omogen att man inte bara kan respektera andra människor. att spela pajas är väl mångt om mycket charmigt, men att jämt och ständigt göra narr av andra - som sagt, jag fattar det inte...

om det är en rejäl omgång av pms - det vet jag inte, men varning för maria ! det är nog bäst att jag går och lägger mig så jag inte vållar någon annans död !

adios !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0