tisdagkväll

2009-06-16

en ny dvd- film att recensera låg i brevlådan. jag gillar hur det titt som tätt dyker upp sådant. jag får material for free - för att sen hissa eller dissa, just min stil.

fick en stund med baby innan också. skönt. några timmars konstant pussande, också något jag tycker mycket om. måste hänga lite tvätt. hoppas jag blir trött av det. tryckte i mig några pizzasnurror så nu har man fått ny energi. jag får aldrig det att funka... det där med att inte äta nära inpå läggdags.

förresten - jag hittade ett nytt ålderstecken på mig själv idag. jag fick kramp/ sträckte låret när jag och rasmus brottades idag. min annars så vältränade kropp håller på att falla sönder. jag måste hitta något nytt motionssätt så att jag kan bli slimm& smidig igen. det suger inte att jag skadar mig, eller bli anfådd av att resa mig upp. suck.

talk to you mañana - nu har jag huvudvärk också. shit !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0