framförhållningen är det inget fel på idag

2009-06-17

det är åter sommar i skåne - eller i alla fall i vellinge. men här är ju allt lite finare & lite bättre sägs det. rasmus & victor kommer hit senare för att se wallander - skulden, och tills dess borde jag ha packat. men jag vet icke i vilken ordning jag bör börja. jag har tvättat och det är en stor bedrift vill jag meddela. hade allt varit i sin vanliga (o)ordning hade jag stått där med 100 kg smutstvätt - men framförhållingen är faktiskt att lita på idag. hunnit med några timmar i solen har jag också gjort - jag gillar det.

vet inte om jag vågar titta på prognosen för midsommar- helgen, men samtidigt vill man ju inte stå där med skägget i brevlådan i bara sommarkläder om det sen bara öser ner. kanske ska köra lite gott och blandat, men då kommer jag aldrig kunna bestämma mig för vad liksom. antar att det blir en sväng inom SMHI i alla fall !

morshning !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0