allsång på skansen

2009-06-30

allsång på skansen gästades av johan palm ikväll. jag kan inte med honom, alltså det går inte. jag jämför johan palm med sprattelgubben som hänger i taket i vardagsrummet i vår sommarstuga. rörelserna är helt slumpmässiga, de går inte att förutspå och hans armar, ben och hår flaxar runt som hänggungan på liseberg. han är helt enkelt hysterisk, och ful !

johan palm, sjunger han ens bra ? eeh näe. själv är jag tondöv och kan ingenting om musik så kanske borde jag inte ens uttala mig. möjligtvis hans unga röst kanske mogen om ett par år - men i mina öron kommer han alltid låta barnsligt och gnälligt.

som jag har förstått det så är johan palms publik ganska stor, men lika många är hans kritiker. om det var en psykning eller något internet det vet jag inte, men jag älska plakatet: johan, jag är gravid. som någon hissat högt över alla små blonderade skallar i allsång på skansen publiken.

det var verkligen en "fjotisarnas- afton" på djurgården ikväll och jag skrattade mig hes till all falsksång och alla textmissar. vad händer ? jag brukade ju gilla allsång på skansen !

m.


Kommentarer
Postat av: gry

Nej! Dom har jag inte sett. Kommer dom ut i höst då eller? Ojojo, inte sett dig på evigheter. vad händer i livet? PUSS<3

2009-07-02 @ 17:34:44
URL: http://gryandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0