thomas sabo

2009-07-10

jag har under en längre tid längtat efter något thomas sabo smycke. i studentpresent från rasmus fick jag en jättefin ring med gravering; if you really want it you can get it. jag älskar den, och har den alltid. men så i en annan ask, också från thomas sabo, låg en berlock föreställande ett martiniglas.

victor, jag och ted hade pratat om att tillverka "kompis- halsband" av thomas sabo berlocker och ge till varandra och därför kom den där lilla berlocken väl till pass. men som med en hel del annat i vårt lilla gäng är det mycket snack och lite verkstad. så igår tog jag saken i egna händer och åkte med rasmus till butiken i stan och fortsätte att bygga mitt eget.

jag har nu en lång syntetrem med ett martiniglas, ett "R" och en helt fantastisk stenbock. rasmus köpte ett "M" - så nu kan hela världen se att vi är varandras. i min ägo finns ingen fungerade kamera därför kan jag inte visa bild på mitt tjusiga halsband. men det är verkligen jättesött !

berlockerna kommer från thomas sabo's charm club serie

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0