well, at least i'm trying

2009-01-21

insåg nyligen att det varit slarvigt på matfronten idag, och magen har inte fått i sig något annat än lite te och pastasallad - så jag laddar om med lots of vitaminer. sitter just nu o smuttar på en hallon-smoothie. önskar att jag hade en fungerande kamera så att ni kunna få ta del av min hallondröm, färgen är minst sagt knallig - verkligen härlig !

det blev 2 dl skånemejeriers vaniljyoghurt 0,5 % och sen ett paket frysta hallon, som jag visserligen tinade - tojff, ihop - mix och häll upp.

ska spendera kvällen med att hänga lite tvätt, plocka ihop lite saker till skolan och skriva ihop en jobbansökan - måste hålla mig sysselsatt annars blir detta outhärdligt. minns inte riktigt vad rasmus sa, men har för mig att han sa att han skulle anlända till santa barbara midnatt, lokaltid - vilket innebär att jag nog är i skolan - men han ska i alla fall smsa. förmodar att det blir en tidig kväll slötittandes på någon film jag redan sett tusen gånger, som typ ten things i hate about you. heath ledger död eller levande, han vet hur man tröstar !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0