vad finns det egentligen att fira ? :/

2009-01-17

till en början, grattis kära kusin - först av släktens kussar att nå den meningslösa mellanåldern nitton - jag önskar dig en trevlig födelsedag.

gårdagen började med tågresa, och sen kämpa-kämpa i kristianstad, på grund av liten muskelmassa och fel teknik, så kunde pliktverket inte fatta något beslut angånde min eventuella framtid inom lumpen - för att tala klarspråk, jag klarade inte styrkeprovet och jag har fått order om att träna ett par månader och sen är jag välkommen tillbaka för ett nytt försök. i alla fall så gick mönstringen ganska så smidigt till och jag var innan jag kom dit oroad att jag skulle behöva vara fast i kristianstad i ett dygn typ - men jag var hemma i lagom tid för att fixa till mig för kvällens planer. det blev fondue- middag på elyse med rasmus mamma + familj. om ett gott skratt förlänger livet, då har jag nog precis sett till att bli odödlig. vickie är ett litet specktakel - o alla hennes kommentarer kan få en att bryta ut i asgarv även på en fullsatt resturang. efter god middag med trevligt sällskap, åkte jag o rasmus hem till mig. där blev det romantiskt men trångt bad i badkaret och smuttandes på champagne - bubbel upphöjt till två. jag kan inte fatta att detta underbara snart är över och att det sen kommer dröja innan jag får uppleva det igen. men inget som hänt den senaste månaden har jag ångrat och vi har verkligen sett till att utnyttja varje sekund och vart i varandras närhet typ hela tiden. jag älskar dig !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0