tidsfördriv

2009-01-13

jag kan inte det där med migrän egentligen. smärtan är koncentrerad till halva huvudet, man mår illa och det känns som att det ena ögat håller på att avlägsna sig från sitt hål i skallen. egentligen vore det nog bättre att ligga kvar i sängen o bara vila - men det är så tråkigt, så givetvis slås datorn, och tvn på. jag kan tänka mig att jag borde försöka låta ögonen anstränga sig så lite som möjligt - men lite pillerknaprande senare känns det en aning bättre och utan att avlida kan jag spendera lite tid på bloggen. skolan har öppethus ikväll så ganska snart måste jag göra mig iordning för att dra dit och hjälpa till. föredrag om bangladesh - entusiasmen sprudlar och jag är verkligen så taggad - NOT !     usch, jag o rasmus såg borat igår - och jag har tydligen smittats av hans "NOT"-skämt. förövrigt är det världens mest fruktansvärda film - och den är inte kul någonstans. den är hysterisk, sjuk och äcklig. borats & azamats brottningsmatch vill jag aldrig återuppleva - mår illa av att bara ens tänka på det ! USCH ! 

m.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0