syns det ?

2009-01-13

förutom att upptäcka världens godaste kesoröra, så gjorde jag även en annan ganska så anmärkningsväd upptäckt idag. i rihannas video - rehab, sitter hon på motorhuven i sin assexig, gröna 50tals bikini, eller åtminstonde det ser ut att vara en sådan där bikini med hög midja från ett helt annat årtionde. iklädd svart skinnset dyker så småningom justin timberlake upp - och hon åmar sig på motorhuven o klänger på honom, o sjunger att han är hennes disease. hela vägen genom videon är hon bara otroligt sexig och han skitsnygg - men till skillnad från andra musikvideos så håller de faktiskt tassarna ifrån varandra. vad detta beror på är väl egentligen ganska givet, de är båda framgångsrika artister, båda med sällskap så vitt jag vet (celebrities now a days byter partners lika ofta som jag byter underkläder) så det vore ju skandalöst om de i hennes video - gjorde något annat än peta lite på varann. summan av kardemumman är då att det egentligen är knasigt att man kan reagera på en sådan sak. att det intima - om man får säga så, sköts lite mer diskret och inte "dunk dunk", som egentligen tycks vara normen i musikvideos i dagsläget. långa ben, bara rumpor och guys and their whoes. så bara för att det handlar om två kändisar så måste saker o ting censureras.
   vad denna diskussionen skulle leda till är jag inte helt säker på - jag skriver bara för o se om min blogg uppdateras. har publicerat flera inlägg - men de tycks inte komma upp - eeey, what's wrong ? buuuhu!

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0