R.I.P Jett Travolta

2009-01-10

jett travolta, son till john travolta och kelly preston dog den 2/1, 16 år gammal av vad man tror sig ha varit ett epilepsianfall. givetvis uppmärksammas den plötsliga döden extremt i media eftersom att det handlar om kändisar - men oavsett är det en enorm tragedi att en så pass ung människa berövas livet. smärtan att förlora ett barn - den måste vara den värsta. man kan inte rå över sjukdomar - en del drabbas, tyvärr. när jag tänker på john's och kelly's förlust kan jag inte heller låta bli att tänka på alla de barn som mördats i gaza. att beröva någon livet är den mest onödiga handling någonsin och att bomba slumpmässiga mål endast för att skada, jag förstår inte poängen. politiska angäelägenheter ska inte behöva beröra civili så pass att de kommer till skada. jag hoppas att detta blodbad får ett slut snart - lite frid, och fred i vår värld hade inte skadat alltså !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0